.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميثاقنامه خانه صنعت براي انتخابات اتاق بازرگاني مازندران

ميثاقنامه خانه صنعت براي انتخابات اتاق بازرگاني مازندران منتشر شد.

با اعلام حضور خانه صنعت و معدني‌ها ‌در انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن، كانديداهاي مورد نظر خانه صنعت و معدن استان مازندران ميثاقنامه‌اي را منتشر كردند.
با نزديك شدن به انتخابات اتاق بازرگاني مازندران، ميثاقنامه خانه صنعت براي انتخابات اتاق بازرگاني مازندران منتشر شد.
‌اعضاي خانه‌هاي صنعت و معدن توصيه كردند كه همه فعالان اقتصادي عضو اتاق‌هاي بازرگاني و صنايع و معادن با مشاركت در انتخابات پيش رو نمايندگان شايسته خود را با نگرشي واسع و آينده انديشي انتخاب كنند.
خانه‌هاي صنعت و معدن از ابتدا و طي اطلاعيه اعلام موجوديت خود در اين انتخابات را رسماً اعلام داشته است كه با حفظ احترام براي تمام جناح‌ها و گروه‌هاي سياسي كه در كشور مشروعيت دارند اجازه نمي‌دهد از اين تشكل به‌عنوان باشگاه عقايد سياسي جناح‌ها استفاده شود و با اين اصل كه عملكرد غيرجانبدارانه سياسي اتاق‌هاي بازرگاني و رويكرد صرفاً علمي و اقتصادي آن به هدف متعالي رشد كشور از نظر اقتصادي كمك خواهد كرد.

متن كامل ميثاق‌نامه خانه صنعت به شرح ذيل است.
*به معني كامل كلمه، توليد ملي را افتخار ملي بدانند و در راستاي از ميان برداشتن مشكلات پيش روي آن، گام‌هاي عملي بردارند و اين مسئله در پيشينيه كاري قبلي آنان نيز نمايان باشد.

*براي حفظ اشتغال مولد كشور تلاش كنند و زمينه سازي‌هاي لازم را براي بارورسازي توانمندي‌هاي ذاتي اقتصاد ايران براي افزايش نرخ اشتغال مولد فراهم آورند.

*راهكارهاي تقويت توليد ملي را به‌صورت عملياتي دنبال كنند و تا توانمندسازي كامل صنايع كشور براي حضور قدرتمند در بازارهاي جهاني، پيگير مطالبات به حق بخش توليد، براي نجات اقتصاد كشور باشد.

*از آنجا كه بخش بزرگي از نيروي كار كشور را مديران، كاركنان و كارگران شريف و دلسوز صنايع و معادن تشكيل مي‌دهند و از اين نظر بخش بزرگي از جمعيت كشور را خانواده‌هاي صنعتگران، معدنكاران، كشاورزان و به طور كلي توليدكنندگان تشكيل مي‌دهند همواره به‌خاطر داشته باشد كه دفاع از توليد ملي يعني انجام وظيفه‌اي كه موكلان به عنوان امانتي خطير به وي سپرده‌اند و هر گونه اهمال در آن خيات در امانت محسوب مي‌شود.

* بايد تلاش براي بهبود فضاي كسب و كار به عنوان كليد توسعه و جهش اقتصادي كشور به عنوان ماموريتي ويژه توسط نمايندگان منتخب اتاق بازرگاني و صنايع و معادن محسوب شود.

* مبازره با عللي كه منجر به افزايش تورم و تضعيف پول ملي مي‌شود را در سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار دهند.

* زمينه‌هاي لازم را براي افزايش سرمايه‌گذاري‌هاي مردمي در بخش‌هاي مختلف توليدي ايجاد كنند و در اين مورد كارنامه قابل قبولي داشته باشند.

* براي تقويت جايگاه بخش خصوصي و به كاربردن نظرات آن در مراجع مختلف تصميم‌گيري و تصميم‌سازي با اظهارنظر كارشناسي در زمينه‌هايي كه لازم باشد متعهد و معتقد بوده و التزام داشته باشد و از حضور در هر جايگاهي كه فاقد اطلاعات مرتبط با آن باشد خودداري شود و افراد شايسته را معرفي كنند.

* تلاش كند شرايط مناسب براي ايجاد فرهنگ استفاده از توليدات ساخت ايران در داخل و خارج كشور فراهم آيد.

* به سالم سازي فضاي اقتصادي كشور التزام عملي داشته و شرايط و پيش زمينه‌هاي آن را فراهم كند تا پس از اين نقاط كوري كه مردم را اسير خود كرده و به اهرم اعمال محدوديت و فشار براي توليد تبديل شده است از قوانين و رويه‌هاي اجرايي جاري كشور رخت بربندند.

* از شجاعت كافي براي پذيرش و جبران خطاهاي احتمالي خود و ايستادگي در برابر خطاهاي احتمالي ديگران به منظور اصلاح امور با رعايت اصل حفظ حرمت و آبروي افراد برخوردار باشند.

* در برابر موكلان خود پاسخگو بوده و همواره كسب نظرات از كارشناسان و متخصصان هر حوزه به ويژه تشكل‌ها را به شيوه جاري كاري خود تبديل كنند.

* تقويت و تعامل با تشكل‌هاي تخصصي و حرفه‌اي و بهره‌مندي از توانمندي‌هاي آنها را جزيي از امور كاري خود قرار دهند.

* عضويت در هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن را فرصتي براي خدمت دانسته و اين جايگاه را محملي براي تامين منافع شخصي و تضييع حقوق ديگران با استفاده از رانت اطلاعاتي و ارتباطي قرار ندهند و منافع خود را در گرو منافع ملي بدانند.
انتخابات اتاق بازرگاني مازندران همزمان با سراسر كشور چهارم اسفندماه برگزار مي‌شود/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.